tisdag 17 maj 2011

Bertadraken på turne 7, 8 & 9 juni

Mitt samarbete, med Kam Gopie som är NTA ansvarig i kommun, känns inspirerande och det är kul att se pedagogerna från förskolan uppleva något som behövs i verksamheten med barn. Natur o Teknik för Alla som NTA står för är precis det som vi behöver mer av och nu kommer draken Berta till oss! 3 dagar där vi ska vara i Tom Tits lokaler och pedagoger med barn har haft chansen att boka sig till ett experiment tillfälle! 8.30-10.00, 10.30-12.00 & 14-15.30 har tiderna blivit satta och det är fullbokat! max 25 barn per tidtillfälle! wow det gick åt direkt efter att Kam mailade ut det till förskolerektorer och rektorer. Det gäller från förskolan ålder minst 4 år upp till 8 år! den 8 och 9 juni erbjuds dessutom gratis fortbildning till pedagogerna! 17-19! platser finns kvar i skrivande stund! anmäl till mig! max 30 st per dag. Bertadraken kommer att göra succe det känner jag på mig! Vad har vi? nu kör vi, som min kollega Ulrika brukar säga/skriva! jag snor det och säger det också i detta inlägg!:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar